ask4all – AI chatbot
- Home
- ask4all – AI chatbot
ask4all
Poznaj AI bota, który odmieni Twoją pracę i zrewolucjonizuje korzystanie z informacji w Twojej organizacji. Daj swoim pracownikom narzędzie, dzięki któremu zgromadzona wiedza i informacje będą im służyć na zawołanie, w formie rzeczowych, trafnych odpowiedzi na każde pytanie.
W Twojej firmie:
1. Zgromadzone jest mnóstwo wiedzy.
2. Istnieje wiele ważnych dokumentów.
3. Know-how kryje się w licznych plikach.
4. Informacje są… wszędzie!
Jak działa ask4all?
1. Pracownik wywołuje bota z ikony.
2. Zadaje mu swoje pytanie.
3. Uzyskuje odpowiedź.
4. Jeśli bot nie zna odpowiedzi – wyjaśnia to lub sugeruje przeformułowanie pytania.
5. Pracownik może kontynuować konwersację z ask4all, zadając mu kolejne lub szczegółowsze pytania.
Jak odpowiada ask4all?
- Dokładnie i precyzyjnie – dogłębnie przeszukuje wszystkie załadowane dane i na ich podstawie formułuje kompleksową odpowiedź.
- Szybko – odpowiedzi generowane są w kilka sekund.
- W odpowiednim stylu – bot odpowiada w naturalnym tonie, który można dostosować do potrzeb organizacji. Użytkownik decyduje o stopniu kreatywności odpowiedzi.
- Po polsku – bot posługuje się sprawną polszczyzną, na wysokim poziomie językowym. Możliwe jest też przygotowanie wersji wielojęzycznych.
- ask4all stale się uczy – interakcja z pytającymi pozwala mu tworzyć coraz lepsze i trafniejsze odpowiedzi.
Jak technicznie działa ask4all?
- Bezpiecznie – jest zabezpieczony tak, by nie mógł odpowiadać na pytania niezwiązane z załadowanymi danymi.
- Chmurowo – jest dostępny z poziomu przeglądarki internetowej jako aplikacja, na której bazie można np. utworzyć aplikację MS Teams.
- Łatwo – zasilany przez flow Power Automate do przesyłania plików indeksu danych przez maila.
- Automatycznie – indeks codziennie aktualizuje się automatycznie.
- Ekspresowo – chatbot jest gotowy do działania już 10-15 minut po utworzeniu indeksu.
- Inteligentnie – już po dniu-dwóch odpowiedzi bota są jeszcze skuteczniejsze.
- Zgodnie z RODO – dane znajdują się na serwerach zlokalizowanych w UE.
- Według potrzeb – chat czerpie dane wyłącznie ze wskazanych mu źródeł.
- Wszechstronnie – ask4all obsługuje wiele typów źródeł danych (txt, pdf, xlsx, docx, pptx, html, teksty ze zdjęć).
Skąd ask4all czerpie wiedzę?
Instrukcje, bazy wiedzy, materiały szkoleniowe, procedury, witryny, agendy, regulaminy, ustalenia… i wiele innych!
Funkcjonalności ask4all
- ask4all – obsługa zapytań pisemnych
- ask4all BLIND – obsługa zapytań głosowych – rozszerzenie przygotowane z myślą o osobach słabo widzących i niewidomych
- ask4all BRAIL – wydruk odpowiedzi w alfabecie Braila – rozszerzenie przygotowane z myślą o osobach słabo widzących i niewidomych